Friesland - Feuerteufel
A series of fires cause chaos in the region as barns blaze uncontrollably; however, it's more than just property damage. Police officers Süher Özlügül and Henk Cassens dive into the investigation. Henk believes that the arsonist didn't intend to kill farm owner Johann Mors and that his death was accidental. But only a few days later, a new fire erupts, claiming yet another life.