Olaf Schubert Live - Meine Kämpfe
Olaf Schubert – the slightly unhinged, total work of art from Dresden, also known as the “miracle in a pullover” or simply “do-gooder and humorist” – is finally back with his new show “Meine Kämpfe” (My Struggles)!