I'm Your Fan
How can one be an adult and not lose the magic? How can one live with love when the best of youth is left behind? This story proposes a reunion with the characters that marked a generation of Mexicans, who are now facing the dilemmas of adult life with its demands and obligations, but with new desires and aspirations.
How can one be an adult and not lose the magic? How can one live with love when the best of youth is left behind? This story proposes a reunion with the characters that marked a generation of Mexicans, who are now facing adult life. Together again, Charly and Nicolás embark on the difficult journey of trying to have a baby. Fernanda and Iñaki face the dilemma of getting back together. Meanwhile, Rocío feels that motherhood is crushing her and tries to rediscover her sex life, while Diego obsessively pursues professional success.