Your Mother or Mine
Regina and Paco are in love, and he proposes marriage to her. Their different social and cultural backgrounds will be the starting point for the mothers-in-law to unleash a war. Will they manage to get married?
Paco is from a poor Spanish family and Regina is a Mexican lady of the high society. Everything is perfect until the marriage proposal arrives, and consequently, start to plan the wedding. Both mothers-in-law, after an unfortunate encounter, start a war that makes the couple go insane. They thought nothing could go wrong, but the situation turns into madness. Will they manage to get married?