Encuentros Sin Fronteras con Alfonso Herrera
Alfonso Herrera invites you on a global journey toward the 2026 World Cup. In this exclusive series, Poncho talks with legends from the sport and from entertainment to uncover the most human side of football passion. Through intimate stories and unique rituals, each episode reveals how great stars live, dream about, and experience the most important event on the planet.