Borderline - Grenzenlose Verbrechen
Detectives Philip Boyd and Aoife Regan, from opposite sides of the Irish border, must join forces to solve crimes that test their resolve and challenge their beliefs. As they face cultural clashes and moral dilemmas, their uneasy partnership grows into a powerful alliance built on trust and determination.
A border murder forces rival detectives to uncover dark truths hiding beneath a fragile peace.