Detective No. 24
Two contrasting figures take center stage: Tilda, a former prosecutor demoted to a refugee facility for misconduct, and Ibraahin, a Somali asylum seeker in Sweden who emerges as a sharp-witted detective. Their intertwined paths reveal stark differences and unexpected alliances.
Tilda helps Ibraahin avoid deportation as they secretly search for the missing Anna.
Tilda seizes her chance as a prosecutor: a man is discovered decapitated in his car.
Tilda finds evidence in a beheaded man's car, reigniting a murder investigation.
Ibraahin learns Samir documented war crimes, making his murder possibly politically motivated.