Zurück ans Meer
Twenty years after a traumatic kidnapping on the Danish coast, Mara Breuer struggles with severe PTSD. Her battles have been relentless and without success. Now, accompanied by her mother Charlotte, Mara seeks a final chance to heal at a clinic by the Baltic Sea, hoping to reclaim her life.