Frühling - Wenn die Zeit stehen bleibt
Friederike Neumeister still struggles with the loss of her daughter Marie, who disappeared eight years ago. When her son Theo has a bicycle accident on Marie’s birthday, painful memories return and her fears resurface, deepening the grief she has never been able to escape.