Ein starkes Team - Kurierfahrt in den Tod
The "Strong Team" is on the hunt for convicted murderer Benedikt Lauber, who escaped custody during his mother's funeral. Shortly after, young Syrian bike courier Bahira is found brutally murdered. Detectives Otto and Linett take on the case to uncover the truth behind this second crime.