Ein starkes Team - Die letzte Runde
Seventeen-year-old Jule is hit by a car and left fighting for her life. The "Strong Team" investigates to find out whether this was an accident or a deliberate murder attempt. A trail of blood leads Otto and Linett from the scene to Otto's old local bar, where bartender Ralf Rosbach, an old acquaintance, employed Jule.