Kommissar Beck
With over 10 million copies sold across 27 countries, the 'Beck' series remains one of the most successful Swedish crime stories. It hails as a classic in the genre and is an absolute must-read for any crime fiction enthusiast.
A merchant is murdered. Martin Beck is intrigued by SÄPO's intense interest in the case.
Chris Simic's ex-wife and her boyfriend take Beck's grandson hostage during an interrogation.