Katie Fforde - Zimmer mit Meerblick
Julia Gardener, a savvy New Yorker and accomplished school principal, seems to have fallen for a con artist. For the first time in her life, she trusts blindly, only to face a bitter lesson. Despite her professional success and control in so many aspects of life, her love life remains the one realm where chaos reigns.