Grantchester
It’s 1953, and Sidney Chambers is the vicar of Grantchester, a village just outside Cambridge. Sidney’s is a quiet life. Or at least, it has been – right up until the moment a murder occurs in his village.
Will and Geordie investigate at a holiday camp when the owner dies mysteriously. Secrets lurk.
A man claims paternity at a baptism, leading to a family dispute and a murder investigation.
Will and Geordie investigate a robbery involving suspicious statements and Geordie's army buddy.
Will and Geordie investigate the death of an activist and uncover dark campus secrets.
Leonard asks Will and Geordie for help in proving his innocence of a murder behind bars.