Beyond Paradise
This spin-off from Death in Paradise follows DI Humphrey Goodman and his fiancée, Martha, as they leave London to start a new life on the Devon coast. Humphrey takes up the vacant position of Detective Inspector at Shipton Abbott police station, a slightly antiquated outpost of the Devon and Cornwall Police district.
When a body is found in a river, Humphrey must dig into the murky depths of a new mystery.
A local woman becomes the target of sinister text messages, with dangerous consequences.
The myth of the Cornman becomes all too real as Humphrey investigates a masked saboteur.
When Nurse Lucy vanishes on her way to the hospital, suspicion falls on Kelby's nemesis.