Skammerens datter
The Shamer’s daughter, Dina, has unwillingly inherited her mother’s supernatural ability. She can look straight into the soul of other people, making them feel ashamed of themselves. When the sole heir to the throne is wrongfully accused of the horrible murders of his family, Dina’s mother is lured to Dunark under false pretenses to make him confess.