Skammerens datter II - Slangens gave
Dina lives as a nomadic refugee with her family and Nico, but it is a dangerous way of life. Dina meets a mysterious man, who claims to be her father, Sezuan. When Davin and Nico are imprisoned at the dreaded Fortress of Sagisburg, Dina is forced onto new adventures.