Zwei Supertypen in Miami - Die Rache des Gonzales
Private Detective Jack Costello puts drug lord Dominic Gonzales in prison. Seeking revenge, Gonzales has a double of Costello commit a murder. Costello must prove his innocence within 24 hours, sparking a dramatic race against time.