Zwei Supertypen in Miami - Extralarge und die Indianer
Heavyweight sleuth Jack “Extralarge” Costello stumbles upon corrupt politicians who, with the help of the Mafia, want to build a huge gambling metropolis on an Indian reservation. They will stop at nothing, not even murder, to achieve their goal.