Nord Nord Mord - Sievers und die fünf Fragezeichen
On a train to Sylt, a man is found shot dead holding a photo of Carl Sievers and a gun. Sievers juggles planning his 1998 police academy reunion and viewing a property as the investigation unfolds. After more attacks on Sievers, house arrest is imposed on everyone connected.