Nord Nord Mord - Sievers sieht Gespenster
A suitcase containing a young woman’s body is found on a sandbank near Sylt. Though discovered in the North Sea, detectives Carl Sievers, Ina Behrendsen, and Hinnerk Feldmann confirm she drowned in a bathtub just hours before. The method of death unsettles Ina, triggering memories of an older case involving an escort who died the same way. As the team investigates, they search for a connection between the two chilling cases.