Das Quartett - Das Schweigen
In a Leipzig suburban station, Julia, a deeply disturbed young woman, is found clutching the lifeless body of her twin sister, Anna. The murder of Anna Kuschke presents a unique challenge for The Quartet. Julia might hold the crucial clue, but her trauma leaves her in silence.