Das Quartett - Der lange Schatten des Todes
The body of ex-baker Franko Bleich is found near Leipzig's Elsterbecken, seemingly meant for the river but interrupted. It's a case for The Quartet. Detectives Maike Riem and her team dive into the victim's family and neighborhood, unraveling secrets and motives within the close-knit community.