Gag Attack XXL (Shorts)
Laugh-out-loud funny! In this comedy show made by kids for kids, Marwin, Amalia, Lilli, Leni, Timur and Bishal present a colorful mix of sketches that are guaranteed to make you laugh. Kids turn into parents and vice versa on "Opposite Day", everything goes wrong at Superhero School, and when Sleeping Beauty gives advice for a restful night's sleep, you can't help but giggle, cackle, laugh and hoot!