Rechtsanwalt Vernau - Versunkene Gräber
Several years have passed since lawyer Joachim Vernau successfully thwarted a murder conspiracy, and his law firm with Marie-Luise is now just a memory. An unexpected call for help arrives from Poland: Marie-Luise is in the hospital, accused of murder, but maintains her innocence.