Rechtsanwalt Vernau - Düstersee
Berlin lawyer Joachim Vernau receives an unexpected visitor at his office: his mother, Hildegard, has come with a deeply personal matter to discuss. Her longtime partner Ingeborg has been disappearing from their shared home for days with increasingly flimsy excuses. Concerned for her safety, Hildegard seeks Joachim's help to uncover the truth behind Ingeborg's mysterious absences.