Riding in Darkness
Based on true events, Riding in Darkness unfolds from the perspectives of three different women, revealing the disturbing story of a Swedish horse ranch owner. Over the years, he manipulated and abused not only his own family but also numerous young girls. This chilling narrative exposes the dark secrets hidden beneath an idyllic rural facade.
Molly, 16, starts a stable job, but soon discovers the owner's sinister secrets.
Molly's life on Heddesta becomes unbearable and she forms a protective pact with Bettina and Frida.
A former stable girl unexpectedly comes forward as a witness in the trial against Tommy.
Lotta struggles with alcohol until Tommy takes her to rehab, where she finds clarity.