Die verlorene Tochter
The six-part miniseries 'The Lost Daughter' delves into a mysterious family drama. Ten years ago, Isa vanished without a trace. Now she suddenly reappears but has no memory of her past. Her return forces Isa's parents, grandmother, brother, and friends to confront the upheaval in their lives, just as they seemed to regain control.
Isa, heiress of a brewery dynasty, vanishes without a trace after Lotheim High's summer fest.
Isa returns just before being declared dead. The father-daughter relationship could improve.
Heinrich learns of Isa's abuse and views Cassdorff's suicide as an admission of guilt.