Der Kommissar und die Eifersucht
A four-year-old boy vanishes without a trace from a playground in a high-rise housing complex. Initial investigations lead nowhere, and time is running out for investigator Martin Brühl. The longer the search, the slimmer the chance of success. Meanwhile, Martin supports the distraught mother, Dina Ritter, who looked away only for a moment.