Das Licht in einem dunklen Haus
The life of a comatose patient ended abruptly, leaving tears by her bedside. Detective J. Fischer delves into a case that forever alters the lives of eight individuals. The 51-year-old patient was taken off life support, yet her identity remains as mysterious as three other murders.