So ist das Leben - Life Itself
Will and Abby meet, get married, and look forward to their first child. After a family tragedy, Irwin must take care of his granddaughter and does everything he can to see the reserved young woman happy. And in faraway Spain, the embittered plantation owner Mr. Saccione finds love.