Liebe ist…
While Jessy plans her first wedding and falls in love with the musician Mac, Jimmy, brother of groom Robert, takes part in a dating show, which he eventually wins alongside his partner, Russian stripper Svetlana. What begins as a marriage of convenience evolves into a romance amid the media frenzy.