Katie Fforde - Für immer Mama
Helen Carter is determined to fulfill her lifelong dream of returning to medical school, but her son Louis has other plans. A drugstore saleswoman at her friend Mildred’s store, Helen decides to make a fresh start and quits her job to pursue her goal.