Die Manns
We owe Nobel Prize winner Thomas Mann, his brother Heinrich, and his son Klaus for the novels that have become milestones in world literature. Filmmaker Heinrich Breloer brings the spirit of the Mann family to life, blending documentary material and dramatic scenes to trace their struggles, brilliance, and conflicts, creating a moving portrait of one of Germany’s most influential families.