In Wahrheit - Unter Wasser
A long-buried murder case resurfaces when a group of scuba divers discover the body of a police officer. The wrong person might have been held accountable under public pressure. Chief Inspector Rene Schubecker, the murdered police officer slain with his own service weapon, worked in the narcotics division as an investigator and was best friends with Freddy Breyer.