In Wahrheit - In einem anderen Leben
The police in Saarlouis are called to a clinic's gynecology department. Barbara Falk has been drugged and assaulted in her own home, specifically her bedroom. Detective Judith Mohn arrives at the scene, agitated to find the questioning of Barbara already underway. The investigation delves deep into this personal invasion, seeking justice and truth.