Kommissarin Lucas - Die Unsichtbaren
The discovery of an Eastern European man's body plunges Inspector Ellen Lucas into the murky world of Regensburg's construction industry, where she encounters significant misconduct. Rallying her team, she challenges the prosecutor. Meanwhile, customs officers make a surprising find during a routine night traffic stop.