Little Hands
When Bruno, a desperate factory worker, learns that management is shutting down the plant, he takes drastic action, kidnapping the manager's two-year-old son in a desperate attempt to fight for his job and future.
When a factory faces closure, tensions erupt among its workers. In a desperate act, Bruno, a radical employee fighting for his job, kidnaps Léo, the two-year-old son of the factory manager. Seen through the child’s eyes, Little Hands captures a world filled with confusion, fear, and unexpected tenderness as Bruno’s anger softens through his bond with Léo amidst the chaos.