Plötzlich so still
Eva and Ludger eagerly anticipate the birth of their first child when Ludger receives an opportunity to attend an FBI training program in the USA. Soon after the birth of their daughter Sarah, Ludger departs. Just two days before his return, Eva wakes up to a nightmare: Sarah is dead. In shock, she wanders the city, her mind in turmoil, until she suddenly hears a baby crying.