Bad Neighbours
Influencer Hanna leaves the city after a social media scandal and moves in with her sister Emma in Värmland. Emma works for the municipality, helping former PM Carlsson settle on his new farm. When Carlsson clashes with stubborn neighbor Harry, Emma must make Harry move. But Hanna takes Harry's side. A warm feelgood about friendship, courage and standing up for what you believe in.