Hunting Season
Divorced single mom Eva goes on a wellness weekend with childhood friend Marlene to help her through a midlife crisis. Also joining is Isabella, her ex-husband's young new girlfriend, who pushes in to become Marlene's new best friend. The trip brings out the worst in the girls and their friendship is tested. The question is whether Eva can mend things with Marlene, keep peace with Isabella, and save her son's birthday.
Recently divorced single mom Eva goes on a wellness weekend with childhood friend Marlene to help her through her midlife crisis. Also joining is Isabella, the young new girlfriend of Eva's ex-husband, who pushes her way in to take over the role as Marlene's best friend. The trip brings out the absolute worst in the girls, and their friendship is put to a severe test. The question is whether Eva can mend things with Marlene, maintain a decent relationship with Isabella, and save her son's birthday.