Qué pelo más guay
Small-time gangsters Fran and Eddie wait for a drug deal in an abandoned hair salon. When one of them goes into the bathroom, he's suddenly catapulted through time, while the other begins a bizarre journey through the film itself. A wildly creative Spanish comedy that's a trip in every sense of the word.