La Agencia
La Agencia is the Spanish adaptation of the successful French series Call My Agent!. The action takes place at the Rebecca Talent talent agency, where Gabi and the rest of the agents face personal conflicts while managing the careers of their clients. In addition, each episode revolves around a guest star who plays themselves.
Rebecca Talent is one of Spain's most prestigious talent agencies. Its four main agents, along with their loyal assistants and the stars who walk through its doors, make up a vibrant and competitive universe where the fast pace of a constantly evolving profession combines with the deep emotional dimension of the lives of its protagonists.
Gabi, son of the boss and founder of Rebecca Talent, has been married for 16 years to Andrea, also an agent at the agency. At a moment of weakness for both agents, something happens that blows their marriage apart. The separation not only affects their private lives but also jeopardizes the delicate internal balance of the agency. Gabi has to learn to live without her and try to reinvent himself. The appearance of Valeria, Gabi's childhood friend and agent for the competition, only complicates matters.
Other key characters orbit around them, such as Matías, Gabi's brother-in-law and the agency's most calculating strategist, who will have to deal with the appearance of a person who will put his life in check, or Maribel, a veteran agent who tries to keep calm amid the chaos. In addition, a group of young assistants struggle to make their way through egos, contracts, and raw emotions. Each episode revolves around a guest celebrity—who plays themselves—and who puts the agents in a bind with their eccentricities, insecurities, or work conflicts. A star-studded lineup appears in self-contained plots that intertwine with the team's personal stories, combining moments of comedy with unexpected emotional twists.
Throughout the 13 episodes, the agents will have to resolve difficult and absurd situations, juggling the interests of their clients and the personal conflicts that constantly threaten to overwhelm them. All this under the pressure of keeping the agency at the top, something that will not be made easy by Asier, a rival agent who is aggressive and unscrupulous, forcing the protagonists to make difficult decisions, face their past, and redefine their loyalties.
With a fresh, effervescent, and humorous tone, the series offers a bold and exciting look behind the scenes of the entertainment world, revealing its most human side.
La Agencia is the Spanish adaptation of the acclaimed French series Call My Agent!
Gabi deals with a setback in his relationship while taking care of his client, Belén Rueda.
Gabi tries to win Andrea back, convinced that her infidelity was nothing more than a mistake.
Gabi struggles to maintain Rubén Cortada's dignity while he tries to recover from his breakup.
Laura, overwhelmed after learning that Ismael is her brother, will be forced to make a decision.