La nena
Adaptation of Carmen Mola’s trilogy. Months after the events of the Purple Network, the hunt is not over. Following Lucas’ death, Elena Blanco has disappeared, with only Mariajo knowing of her whereabouts, and keeping it a secret even from the rest of the team. The fight against the Network took too much from her, and in a desperate attempt to regain control of her life, she has left BAC behind.
Adaptation of the award-winning trilogy by Carmen Mola. Months after the events of the Purple Network, the hunt is still not over. After Lucas’ death, Elena Blanco has disappeared, with only Mariajo knowing her whereabouts and keeping it a secret even from the rest of the team. The fight against the Network took too much from her, and in a desperate attempt to regain control of her life, she left the BAC behind, however violence leaves no loose ends, and when a new discovery shakes the board, she has no choice but to return and coming back means confronting what she tried to leave behind.