La red Púrpura
Adaptation of the award-winning book trilogy by Carmen Mola. Inspector Elena Blanco discovers that her son Lucas is alive and is part of the Purple Network, a sadistic online network where viewers pay to watch inhumane acts of violence. Elena and the Case Analysis Brigade (BAC) will suffer the consequences of digging where they shouldn’t. The team might never be the same again; risk comes with the job, but there is much to lose by venturing into the deep web.
Elena interrogates Judge Zamora and Villacampa, despite Mariajo believing it to be too risky.
Buendía and Zárate locate a mass grave of thumbless bodies and Mariajo suspects a snitch among them.