Wolf Beach
Manu works at a beach bar, and Klaus is a tourist who refuses to get up from the last remaining sun lounger. What seems like a chance encounter becomes unsettling when Manu begins to suspect that Klaus is not on that beach by chance and that he isn't who he claims to be. The tension grows when Klaus makes Manu a disconcerting and disturbing proposal.