Aqui No Hay Quien Viva
A fun comedy set in the neighborhood of an apartment building on 21 Desengaño Street. With three floors, two apartments per floor, a concierge’s lodge, and an adjoining shop, it is home to a colorful cast of characters: the community president and his ambitious wife, the gossiping neighbors, the gay couple, a group of young friends, and the long-suffering doorman.
Emilio and Belén manage to deceive the insurance company and collect the payout.
Mamen invites all the neighbors to a dinner at her house to get to know each other better.
Rafael asks Emilio to clean the apartment because he is going to leave it to a friend of his.
Father Miguel rents Paco the back room of the video store to set up an illegal radio station.
On the day of Paloma’s funeral, 'radio-patio' prepares a special program to cover the event.
Emilio and Belén rehearse the argument they plan to perform at the altar to cancel the wedding.