Big Boys Gone Bananas!*
After his film Bananas!* exposed a lawsuit against Dole, filmmaker Fredrik Gertten faces a new battle. When the film is pulled from a festival and he's hit with legal threats, Gertten finds himself in a real-life thriller, fighting for freedom of speech against a powerful corporation's attempts to silence him.