Bananas!*
Juan “Accidentes” Dominguez, a tenacious lawyer, takes on the corporate giant, Dole Food. He represents twelve Nicaraguan banana workers allegedly sterilized by a banned pesticide. This suspenseful documentary follows the high-stakes legal battle, questioning whether justice can prevail against immense power.