I, Addict
Javier Giner, a thirty-year-old audiovisual professional, voluntarily checks himself into a rehabilitation center due to his alcohol and cocaine use. Armed with his personal journal and complete determination to reverse the path he’s going down, Javier faces what is undoubtedly the key moment of his life. The months of recovery in the rehab center, surrounded by nature and a cast of memorable characters, completely change Javier Giner’s life.